Bubbles of Life

Life is what life is

Tuesday, May 29, 2007

3 years!

Once upon a time..

1997


Gadis 19thn yg sedang menimba ilmu dan hidup riang gumbira bersama rakan2 seperjuangan, cintanya hanyalah kpd ibu bapa, mechanics lecturer, backstreet boys, hard rock cafe, suzy corner dan rakan2 sebilik shj ..

on the same year,same time but at the other side of the world..



seorg err teruna yg juga sedang menimba ilmu di perantauan yg dunianya hanyalah campus, rakan2 seperjuangan dr malaysia, gizmo( his cat),jamming, europe tour dan errr his ex-gf (@##$#$%$@%!!) aku sendiri tulis aku sendiri sakit ati, ntah hape2 aku ni kan

1998-2003

2 org manusia tadi yg tak pernah mengenali dan berbeza dr segi umur, latar belakang dan pengalaman hidup ditakdirkan bertemu dan bla bla jantung berdegup kencang bla bla panahan asmara bla bla lautan berapi gile ke hapa nak redah bla bla,telah tersuka dan terbercinta..


hah..ni zaman2 dating la ni..gambar pun blurr sbb scan,usang zaman ni,takde digicam lg

2004
yahuuu,kawin!!
2005
kawin and get this for the next year, ohh terasa sungguh menggeletis
the product of our lovey-dovey

time fly very fast..rasa mcm baru 19thn, rasa mcm baru je 1st dating kat stadium bukit jalil, rasa mcm baru jer hati berbunga2 bila dpt sms tgh2 mlm, rasa mcm baru jer menangis dan merajuk sbb gaduh besar kt damansara , rasa mcm baru jer diproposed,rasa mcm baru jer bertunang, rasa mcm baru jer naik pelamin..
Mr R.A dearie, Happy 3rd anniversary..enough to say that GOD CREATED U TO COMPLETE ME..
thanks for the love and care ya

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

congratulations to both of you! and happy anniversary...

so, apa plan? nak tinggal irina kat aku ke? leh la pi candle lite dinner ke, tenguk wayang ke?..apa ke...heheh...itu pun kalau irina nak ikut aku la....

anyway, bila tgk baju ko yg kain merah tu, ingat waktu prep masa kat sekolah dulu...heheh...baju tu la yang ko pakai kan? ada lagi tak baju tu?

4:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

eh mar, baru la ni aku perasaan, dulu2 selalu pikir gak, irina ni ikut sape la agaknya, setelah di telita, dia ikut abah dia la...patut la kamceng!

4:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

moga..
kamu terus terusssss bahagia....
dpt gak tengok gambo pengantin ko.....

kenape ekk aku tak dtg...
lupe lah...tp mesti ader aral...
ke hubby aku takde sini...

kawin mmg bahagia....naknak bebaru kawin...
pehhh
dunia mcm kita yg punyer...hehe

tapi lama2 kita akn lebih serius..
kurang huhah/meronggeng..sbb
tanggungjawab dah terletak kat bahu..
dah beranak lagiii lah...
bila da buat komitmen..
beli umah...kereta....lagi lah....

tapi aku rase husb & wife..
kena la saling support menyeport..
baru tanggungjawab berat jadik ringan...
rumahtangga pon jadi ceria dan kuat
eishhh..panjang laks aku menceceh..

ah ah..aku pon mcm kenal je baju
kurung ko...hehhe

9:11 AM  
Blogger mommy@lif said...

happy anniversary...... huhuhuhhuhu jejaka itu berambut panjang... tersama plak ngan then-bf-now-hubby kita.. hihih hi-5 sket!

11:30 AM  
Blogger mommamia said...

Noha:baiknya hati puan noha kita offer nak tlg jagakan anak n bg chance aku berfoye2,hihi,thanks noha,anniversary kali ni kena masukkan irina dlm plan,sian dia asik kena tinggal je hihi-baju kurung aku masa sekolah la tu!hihi korang ingat lg yek,ceria betul warna baju tu kan,set2 sebatu dah boleh nmpk dah!baju tu ada kt kg,dh buat kain buruk hihi

Ju:aa..tersgt la betul hujah puan julia tu-aku rasa yg payah dlm marriage ni ialah nak maintain keharmonian n kemanisan relationship tu,lg lama kawin lagi byk dugaan,ye la,byk kes masuk 5-6 thn kawin,dah problem,dah boring,sekadar menjlnkan tanggungjwb dan rutin,feeling pun kosong-faktor masa,kewangan,anak,career sumer ni boleh effect r'ship husband n wife and mmg kena pandai2 jugglekan,ye la kawin bkn setakat sethn dua je kan,we are talking bout lifetime commitment,tak sesenang spt yg slalu dibygkan pun-aku baru jer 3thn,byk lg nak kena tempuh,kdg2 takut gak,ye la marriage pun ada psg surutnya kan,harap2 aku laki bini boleh survive dugaan,insyaAllah..-hah ko pun mcm noha gak kenal baju kurung aku,hihi,baju fav tu,dr form 4 smpi masuk kolej aku angkut heheh,ceria betul warna!cuba soh aku pakai skang,confirm taknak hihi!

Mommyalif:hi-5 ng u!taste kita samakan?suka laki rambut pjg, konon nmpk cam macho n grunge la hihi,skang takde nak grunge2 dah,dah jadi suami ng bapak org dah hihi

3:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

eeiii... dh 2 ari zura nk komen, tp x leh sbb x de icon publish!

btw happy anvsry. allah ciptakan mar utk hubby, n allah ciptakan irina utk both of u! so, bila lg nk start 'production' baru??..

9:29 AM  
Blogger rafiqaheliza said...

Happy belated 3rd anniversary to both u and hubby! U mmg slim lah, sis..Skang pun masih maintain walaupun sudah beranak satu...

8:51 AM  
Blogger mommamia said...

Zura:patut la senyap sunyi jer,ingat takde kt opis,blogspot problem rupanya-thanx for the wish!production standby mode lagi la hihi

Raf:thanks for the wish raf,ala..org tu lagi la pulak,mantain slim je even anak dah dua,hah,kan lg terer tu hihi

11:33 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home