Bubbles of Life

Life is what life is

Wednesday, August 12, 2009

And now, everyone can fly..

Yes, termasuklah encik omar dan puan zalitah, ayahanda dan bonda saya yg tercinta. Thanks to Air Asia X yg dah menerbangkan mak dan abah ke London on 25th July.

My parents are going to stay there for 3mth temankan my sis sefamily kt sana,sambil jalan2 makan angin. 3 month k, not 3 days, not 3 weeks...meaning puasa dan beraya di sana, meninggalkan kami 3 beradik terkontang kanting di malaysia tanpa arah dan tujuan (wah sgt loser bunyiknya)

MELOPONG JE LAH BLK KAMPUNG HADAP MARDIANA DGN ISKANDAR SIDEK.

rindunya kt mak abah, rindu suasana balik kg mak abah excited sambut kepulangan cucu2, rindu kt lauk pauk mak masak, rindu kt hidangan sarapan pagi yg penuh semeja di beli oleh abah,rindu bebelan dan nasihat mak, rindu bau helmet abah, rindu segala galanya..





puan marniza happy ya dpt kidnap mak ng abah

















qistina yg comel, mummy rinduuu sgt kt awak ng alip











car boot sale

sakan shopping kt car boot sale



how i wish i can join mak ngan abah huwaaaa!!




ini lah yg paling dirindui sekarang, sarapan pagi yg penuh satu meja bila anak2 blk kampung, tiada lagi saat2 indah sebegini selama 3 bulan uhuhu..
tiada pilihan lain lagi.. terpaksa menghadap muka mardiana sahaja instead of menghadap makanan penuh di meja,oh tidaaaaakkk..

Labels: ,

4 Comments:

Blogger eiseais said...

mar...i also wish i can join ur parents! hehehe...best nya 3 bulan! both raya puasa & raya haji ke diorang kat sana? so u raya kat mana this year mar?

erk...sedap nya satay tu. menduga keimanan betul hahaha...

2:06 PM  
Anonymous nohachomel said...

la marr....patutnya dgn ko-ko sekali le pg...heheh...senang je bercakap kan? kalau la tak keje ok gak.

kitaorg pun cam plan nak beraya kat melborne next year...baru plan, kalau jadi semua pegi, mmg takde sape la kat sini. apa pun, jgn byk citer, kumpul duit dulu, ada rezeki dpt la pegi...

mar, aku beraya kat bp tahun ni, agak2 tak lalu tgk muka mardiana, meh la beraya umah aku...heheh

6:20 PM  
Blogger mrsboan said...

wah bestnya....suka jelingan manja mak ko tuh...loving couple....kalah ko Mar and mr.ra....suka...suka...

9:13 PM  
Blogger mommamia said...

eiseai:sally,i lagi la 1000x rasa nak join diaorg,rasa mcm nak seludup masuk dlm luggage tuptap tiba londoon dah hihi-i raya tganu dis year,raya haji my parent blk dah

noha:tu la noha,aku pun tgh gigih kumpul saving nak gi sana nih,ntah tercapai impian ntah tak,hrp2 ada rezeki kan?aku doakan ko gak-aku raay ganu thn ni,blk muar 2nd week raya,by dat time ko pun dah blk kl dah huhu,terpaksa gak la aku hadap muka mardiana huhu

mrsboan:betul wa,diaorg lah pasangan paling romantik,mcm org bercinta jer,aku mmg mengangkat parent aku sebagai idola,esp bapak aku,romantik dia kalah menantu2 dia sumer

2:02 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home