Bubbles of Life

Life is what life is

Friday, September 19, 2008

Kampong

It's good when we can go back kampung and spend time with the loved ones..








It's also good to balik kampung when the daughter can polished her touch up skills to someone's face..



and it's waaaay beyond good to see that someone's face menjadi tak ubah spt beruang panda yg kena tumbuk hahahahuhuhu


it's good to see the daughter have some good time with the cousins





and last but not least, best balik kampung sbb boleh ber'ym' and berconference dgn 2 org cheeky yg jauh nuuuun di sana..

aiyoh,missnya kt qis and aliff, miss nya kt kampung...cpt lah raya!

Labels:

9 Comments:

Blogger noha chomel said...

mar, lain kali ko pegi pasar pagi shah alam, tolong belikan aku set alat mekap tu gak....sibuk nurin nak jugak...iiskkk

3:29 PM  
Blogger noha chomel said...

btw, teknologi di hujung jari, nasib la zaman moden ni kan....rindu2 on je pc :)

3:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

mmg best buka kat kampong...
rajin singgah ler umah aku...bila due ko Mar??sempat raye tak??

4:27 PM  
Blogger Jungle Playland said...

Mar, irina memang terrer make-up. Have you let her touch up your face? huhu

Eh bestny buka puasa with family..the more the merrier kan. baru semangat nk buka bila ramai org.

Eh u raya johor/tganu?

4:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

dah nape la muke beruang panda tu ade kat cni...jatoh saham...

10:13 AM  
Blogger Wan Amira said...

i bet u really miss ur niece n nephew..

10:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

assalamualaikum... ya mar.. kenal lagi x bdk kg ni?? aku lerr.. dak hazlie... br dpt blog ko ni dr ain@texas.... saje jer dropby... Selamat Hari Raya.. semoga sihat2 selalu.. anak aku pun 2 org je stakat ari ni.. dua2 pompuan.. 4thn n 2 thn.. wokeyy.. salam aidilfitri...

1:07 AM  
Blogger mommamia said...

Noha:dia nak gak eh?hihi kalu dah nama girl tu kan,girl jugak laaa,aaa nnti kalu aku gi lg aku try carikkan-mmg teknologi ujung jari,dpt la buat ubat rindu!

Ju:insyaAllah..aku teringin gak nak gi umah ko ju-aku due awal bln 12,smpt raya lg ni,baju 3 psg lagi!hahah jgn aku seronok beraya smpi terberanak sudahlah!

Dott:tu yg previous entry i muka mcm drag queen tu hasil touch up irina la tu hihi-i raya tganu dulu,then raya ke3 blk johor,in case u blk tganu jemput dtg rumah in law i kt rusila,marang

Adik:yesss!mission accomplished!giler la muka sebijik kungfu panda hahaha!

ibuemir:tersgt lah rindu kt mereka2tu huhuhu,smpi termimpi2 i tau

Hazlie:laaa mana boleh nak lupa ko hazlie,geng2 beraya sakan meronda abis rumah member zaman muda2 dulu hahaha-thanks la dropby blog aku,aku ada gak gi blog ain,tp dia jarang update,n slalu keep in touch ng adiek,nak contact no aku mntk kt dia k-anak dua ya?best la,ni aku tgh kejar ko ni,bila nak jumpa geng2 lama ni?arrange la gathering,aku blk muar raya ke3,ko take care!selamat hari raya jugak!

2:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

ko masih golak mcm dulu2 ker?? hahahah.. trademark tuh... aku contact joe ngan touch jer.. si ain pun aku br start sbb aku br ade pc kat umah.. heheheh.. kt opis kodokut.. xleh access internet.. aku stay kat area bandor rawang... aku balik muar senin 29mlm sampai sabtu or ahad.. gathering aaa?? hmm.. kena crk ajk paling rajin... anak masih 2.. isteri masih 1.. hahaha... tp beraya umah lu mmg siokk.. golak sesaje.. kuih2 pun sodappp... xpe weii.. kim salam je kat adek.. ok la.. lu take care.. semoga sihat sampai bersalin... aminnn

4:38 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home